مینی‌واش‌های برند باسابقه «جنرال تکنیک» به دلیل اینکه نسبت به ماشین لباسشویی‌های تمام اتوماتیک و بزرگ فضای کمتری را اشغال می‌کنند، برای استفاده در سوئیت‌های کوچک، خانه‌های کوچک و نقلی و مسافرت مناسب هستند. دلیل موفقیت این شرکت با بیست سال سابقه در تولید مینی‌واش‌های اتوماتیک و نیمه‌اتوماتیک، صرفه‌جویی در مصرف آب و برق و مواد شوینده، کاهش زمان شست‌وشوی لباس، حجم کم، قابلیت حمل آسان، شست‌وشوی تمیز، سریع و آسان، استفاده از فناوری مدرن و روز دنیا، طرح‌های متنوع و به‌کارگیری جدیدترین و کامل‌ترین امکانات است. مینی‌واش‌های تمام اتوماتیک «جنرال تکنیک» با اتصال به فاضلاب و لوله‌کشی آب شهری به‌صورت تمام اتوماتیک لباس‌ها را شسته، آب‌کشی و خشک می‌کند و زمان بسیار کمی از کاربر می‌گیرد. در این نوشتار به معرفی برخی از مدل‌های پرفروش برند «جنرال تکنیک» می‌پردازیم.


مینی واش جنرال تکنیک مدل SH-MW2712 با توان 160 وات و وزن 7/5 کیلوگرم و ظرفیت دیگ 2/7 کیلوگرم دستگاهی کوچک و جمع‌وجور است که جهت شستشوی لباس کودکان و لباس‌هایی با حجم کم مانند لباس‌زیر و جوراب طراحی و ساخته‌شده است. از سوی دیگر استفاده از آن به‌جای لباسشویی‌های بزرگ باعث صرفه‌جویی در زمان و انرژی شده و از این نظر بسیار مقرون‌به‌صرفه است. دستگاه علاوه بر شستشوی لباس‌ها دارای سبدی مجزا برای آب‌کشی و خشک‌کردن آن‌هاست که کار شما را به‌مراتب آسان‌تر می‌کند. مینی واش SH-MW2712 جنرال تکنیک مجهز به یک ورودی آب، تایمر دو زمانه برای شستشو و آب‌کشی لباس‌ها است که بسته به حجم و میزان کثیفی لباس‌ها می‌توان آن را از 3 تا 10 دقیقه برای شستشو و تا 5 دقیقه برای آب‌کشی تنظیم کرد. برای خالی کردن آب مخزن نیز می‌بایست شلنگ تخلیه را روی سطح صاف قرار دهید تا آب مخزن تخلیه شود. پس از شستن لباس‌ها سبد خشک‌کن را درون مخزن قرار داده و هم‌زمان با جریان آب، تایمر را تنظیم کنید تا لباس‌ها کاملاً آبکشی شوند. شلنگ خروجی هنگام شستشو باید بالا و هنگام آبکشی باید پایین و روی سطحی صاف قرار بگیرد. سیم دستگاه را نیز می‌توانید در قسمت پشت دستگاه جمع کنید. جنس بدنه این مینی‌واش مقاوم و از جنس کامپوزیت (ضدزنگ، پوسیدگی و برق‌گرفتگی) است. از سوی دیگر وزن کم و دستگیره مناسب جهت جابه‌جایی آسان، باز شدن در از بالا، موتور شستشو دو دور (چپ و راست‌گرد)، ورودی آب، توانایی آب‌گیری و آب‌کشی لباس‌ها، دفترچه راهنمای فارسی، کاور ضد آب و بسیار شیک جهت زیبایی و طول عمر بیشتر، سیستم حباب‌ساز، رله حرارتی جهت جلوگیری آسیب‌دیدگی موتور در اثر فشار بیش‌ازحد، مصرف انرژی پایین با توان شستشوی بالا و یک سال گارانتی ازجمله ویژگی‌های مثبت این مینی‌واش نقلی و جمع‌وجور است.



جنس بدنه مینی واش مدل SH-MW2725 برند «جنرال تکنیک» کامپوزیت است که روکشی ضدزنگ، ضدپوسیدگی و ضدبرق گرفتگی و بسیار مقاوم است. مینی‌واش مدل SH-MW2725 دارای سبد خشک‌کن مجزا و ورودی آب جهت آب‌گیری و آب‌کشی لباس‌ها در مخازن شستشو و خشک‌کن است و به همین دلیل قابلیت شستشو و خشک‌کردن را دارد. علاوه بر این تایمر مخصوص خشک‌کن در این مدل باعث عملکرد بهتر آن می‌شود. موتور مینی واش SH-MW2725، شستشو را در دو دور (چپ و راست‌گرد) انجام می‌دهد. وزن کم و دستگیره مناسب جهت جابه‌جایی آسان، تایمر شستشوی 15 دقیقه‌ای، یک سال گارانتی، دفترچه راهنمای فارسی و کاور ضدآب و بسیار شیک که سبب طول عمر بیشتر دستگاه می‌شود از دیگر امکانات مینی‌واش SH-MW2725 است. ظرفیت دیگ این مدل مینی واش 2/7 کیلوگرم است و مینی واش در مجموع 7 کیلوگرم وزن دارد. مینی واش مدل SH-MW2725 تک مخزن است و درب آن از بالا باز می‌شود.

http://www.generaltechnic.ir/