"مینی واش جنرال تکنیک" عاملی موثر برای جلوگیری از انتشار باکتریها

 

شاید تصور اینکه ماشین لباس‌شویی اتوماتیک باعث بروز بیماری‌های آلرژیک یا پوستی بشود، برایتان دشوار باشد. اما حقیقت این است که برخی میکروب‌ها و قارچ‌ها که در اثر استفاده نادرست از ماشین لباس‌شویی، درون آن تولید و تکثیر می‌شوند، قادرند سلامت افرادی که پوستهای حساس دارند و یا کودکان و نوزادان ما را به خطر بیندازند.

 

 

 

در این مقاله، سعی داریم معضلات استفاده از ماشین لباس‌شویی اتوماتیک را برای شستشوی لباسهای کودکان که ممکن است باعث به خطر انداختن سلامتی شان شود همچنین لزوم استفاده از مینی واش برای شستشوی جداگانه لباس کودکان را متذکر شویم.

 

 


 

محفظه داخلی ماشین های لباسشویی اتوماتیک مکانی برای انتشار باکتری هاست

به گفته دانشمندان، مخلوط کردن لباسهای خانگی با لباسهایی که در محیط بیرون از خانه می‌پوشیم یکی از اصلی‌ترین منابع انتشار میکروب در فضاهای بسته و مرطوب‌، ماشینهای لباسشویی اتوماتیک هستند. از طرف دیگر، ممکن است آلودگی بیش از حد البسه دیگر به لباسهای خانگی و لباسهای کودکان سرایت کند و موجب تحریک پوستی یا حتی عفونت دستگاه های داخلی بدن شوند. برای پیشگیری از ماندگاری میکروب‌ها در ماشین‌لباس‌شویی و یا مینی‌واش، دانشمندان توصیه می‌کنند پس از هر سه یا چهار بار استفاده، یک دور آن را به صورت خالی از لباس با ریختن مواد ضدعفونی‌کننده، روشن کنند.

راه حل دیگری که می‌توان پیشنهاد کرد آن است که برای شستن لباسهای زیر و لباس نوزادان یک دستگاه مینی‌واش جداگانه داشته باشیم تا لباس کودکانمان را که پوستهای ظریف و آسیب پذیری دارند، به صورت بهداشتی و دور از لباسهایی که بیرون از منزل و محیطهای آلوده می‌پوشیم جداگانه شستشو کنیم.


 

شرکت " جنرال تکنیک" با همت پژوهشگران خود به تکنولوژی های متناسبی با زیست بومی کشور و کاملاً منطبق با استانداردهای سلامت جهانی دست پیدا کرده است و شما را در امر سلامت کودکان دلبندتان یاری می‌کند.

http://www.generaltechnic.ir/